Kosár

Kosár bezárása

Vásárlási feltételek

15% akció a következő vásárlásodból

Vásárolj a webshopban június 6 és 30 között, és megajándékozunk egy 15% kedvezménykóddal, amelyet a következő vásárlásodhoz használhatsz fel. A kód 2019. december 31-ig érvényes, vásárlónként egyszer érvényesíthető.

Rendelések

Milyen fizetési módot fogadtok el?

Webshopunkon fizethetsz kártyával a SimplePay (OTPMobil) szolgáltatásán keresztül. Visa, MasterCard és Maestro bankkártyákat tudunk elfogadni.

Szállítási feltételek

Hova szállítotok?

Magyarországi és európai lakcímekre szállítunk

Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?

A szállítás díja belföldön egységesen bruttó 1.700 Ft, külföldön bruttó 5000 Ft. Amint a fizetés véglegesítéséhez érsz, már látni is fogod a szállítás költségét.

Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendelésem? Ki szállítja majd a csomagom?

Pillanatnyilag a Magyar Posta Zrt. MPL csomagküldemény szolgáltatását vesszük igénybe, mely gyors és biztonságos. Legkésőbb 2-4 munkanapon belül összekészítjük a hozzánk beérkezett megrendeléseket. E-mailben is értesítünk, ha bármi fontos információt szeretnénk megosztani veled. Csomagod a postai feladástól számítva 1-2, de legfeljebb 3 munkanapon belül kerül kézbesítésre.

Van lehetőség nyomon követni a feladott csomagot?

Igen. Minden feladott csomaghoz tartozik egy küldeményazonosító, amit a webshopon keresztül küldünk el neked. Az azonosító segítségével itt tájékozódhatsz csomagod aktuális helyzetéről: https://www.posta.hu/tracking

Van lehetőség személyes átvételre is?

Igen. Boltunkban személyesen is átveheted a megrendelt termék(ek)et, akkor természetesen nem számolunk fel semmilyen díjat. E-mailben értesítünk, amint a rendelésed összekészítettük. Utána nyitvatartási időben már bármikor átveheted a megrendelésed.

Csere és visszavásárlási garancia

Vissza tudok küldeni terméket? Ki lehet cserélni, ha nem megfelelő a méret?

Csak akkor lehetünk igazán elégedettek, ha te is az vagy termékeinkkel. Visszavásárlási garanciával 30 napig élhetsz és cserére is van lehetőséged ez idő alatt, ha a terméket eredeti állapotában küldöd vissza címünkre. A fenti esetekben a szállítási költségeid nem áll módunkban átvállalni. Kérünk, hogy e-mailben mindenképp egyeztess velünk a csomag feladása előtt. Ha elállnál a vásárlástól, úgy csak a termék árát tudjuk visszautalni.

Tehát, a következő lépéseket kövesd:

  1. Küldj nekünk egy e-mailt az info@printa.hu címre és egyeztessünk a teendőkről.
  2. Add fel csomagod a következő címre:
    Printa Kft.
    Rumbach Sebestyén u. 10/A.
    1075 Budapest
  3. Amint megérkezett a visszaküldött termék, az új csomagod feladjuk az előre leegyeztetett feltételek szerint vagy visszautaljuk a termék árát, amennyiben a visszavásárlás mellett döntöttél.

Ha esetleg mi hibáztunk vagy a termék sérült állapotban érkezett meg hozzád, kérünk írj levelet az info@printa.hu címre és mindent megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát. Legfőbb célunk az, hogy elégedett legyél a vásárlásoddal, ezért azon dolgozunk, hogy a legjobb megoldást találjuk meg az esetleges problémára.