Kosár

Kosár bezárása

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

A Printáról

Mivel foglalkozik a Printa?

A Printa az első magyar környezettudatos márka, amely különféle termékek formatervezésével és gyártásával foglalkozik. Az újrahasznosításra és a fenntartható életmódra hívjuk fel a figyelmet; széles választékunk is ennek jegyében készül Magyarországon. Szinte mindent helyben és kézzel készítünk. Legyen szó emléktárgyakról, ruhakollekcióról, kiegészítőkről vagy grafikáról, ideológiánkat alapjaiban Budapest, az öko-divat és a szitanyomás határozzák meg. Az AWARE by Printa hazánk egyetlen öko-divatvonala, amely a kiselejtezett ruhadarabok újhasznosításával foglalkozik. Az újrahasznosítás alapelveit követve a régi textileket átfestjük, átszabjuk, sajátos vízbázisú szitanyomattal látjuk el és a felfrissített anyagokból új és egyedülálló darabokat hozunk létre. Régi bőrkabátok, férfiingek, pulóverek, valamint háztartási textíliák és ipari textil maradékok válnak kezeink közt újra értékessé és hasznossá.

Más boltokban is kaphatók a Printa termékek?

Igen. Partnereink közé tartozik a Magyar Állami Operaház üzlete és a Spirit Hotel sárvári üzlete. Időszakos partnereink pedig a Projekt Showroom és az Ajándék Terminál. Ha te is szívesen lennél partnerünk, kérlek írj nekünk az info@printa.hu e-mailcímre.

Rendelések

Milyen fizetési módot fogadtok el?

Webshopunkon fizethetsz kártyával a SimplePay (OTPMobil) szolgáltatásán keresztül. Visa, MasterCard és Maestro bankkártyákat tudunk elfogadni.

Szállítási feltételek

Magyarországon belül hova szállítotok?

Az egész ország területére szállítunk.

Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?

A szállítás díja egységesen bruttó 1.700 Ft. Amint a fizetés véglegesítéséhez érsz, már látni is fogod a szállítás költségét.

Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendelésem? Ki szállítja majd a csomagom?

Pillanatnyilag a Magyar Posta Zrt. MPL csomagküldemény szolgáltatását vesszük igénybe, mely gyors és biztonságos. Legkésőbb 2-4 munkanapon belül összekészítjük a hozzánk beérkezett megrendeléseket. E-mailben is értesítünk, ha bármi fontos információt szeretnénk megosztani veled. Csomagod a postai feladástól számítva 1-2, de legfeljebb 3 munkanapon belül kerül kézbesítésre.

Van lehetőség nyomon követni a feladott csomagot?

Igen. Minden feladott csomaghoz tartozik egy küldeményazonosító, amit a webshopon keresztül küldünk el neked. Az azonosító segítségével itt tájékozódhatsz csomagod aktuális helyzetéről: https://www.posta.hu/tracking

Van lehetőség személyes átvételre is?

Igen. Boltunkban személyesen is átveheted a megrendelt termék(ek)et, akkor természetesen nem számolunk fel semmilyen díjat. E-mailben értesítünk, amint a rendelésed összekészítettük. Utána nyitvatartási időben már bármikor átveheted a megrendelésed.

Csere és visszavásárlási garancia

Vissza tudok küldeni terméket? Ki lehet cserélni, ha nem megfelelő a méret?

Csak akkor lehetünk igazán elégedettek, ha te is az vagy termékeinkkel. Visszavásárlási garanciával 30 napig élhetsz és cserére is van lehetőséged ez idő alatt, ha a terméket eredeti állapotában küldöd vissza címünkre. A fenti esetekben a szállítási költségeid nem áll módunkban átvállalni. Kérünk, hogy e-mailben mindenképp egyeztess velünk a csomag feladása előtt. Ha elállnál a vásárlástól, úgy csak a termék árát tudjuk visszautalni.

Tehát, a következő lépéseket kövesd:

  1. Küldj nekünk egy e-mailt az info@printa.hu címre és egyeztessünk a teendőkről.
  1. Add fel csomagod a következő címre:
    Printa Kft.
    Rumbach Sebestyén u. 10/A.
    1075
    Budapest
  2. Amint megérkezett a visszaküldött termék, az új csomagod feladjuk az előre leegyeztetett feltételek szerint vagy visszautaljuk a termék árát, amennyiben a visszavásárlás mellett döntöttél.

Ha esetleg mi hibáztunk vagy a termék sérült állapotban érkezett meg hozzád, kérünk írj levelet az info@printa.hu címre és mindent megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát. Legfőbb célunk az, hogy elégedett legyél a vásárlásoddal, ezért azon dolgozunk, hogy a legjobb megoldást találjuk meg az esetleges problémára.

Termékek

Ruhák és textilek

Milyen méretű ruhákat árultok?

Az európai számozást használjuk. Ha esetleg lenne némi eltérés, azt mindenképp jelezzük az adott ruhadarabnál (pl.: laza viselet).

Hogy viseljem gondját a megvásárolt ruhának?

Mivel számos termékünket szitanyomatok díszítik, ezért kérünk, hogy kövesd a mosási és kezelési útmutatónk: a textilek 30℃-on moshatók, közepes hőfokon vasalhatók, fehérítés és géppel való szárítás nem javasolt. Így sokáig megőrizheted az anyagok minőségét és hosszabb ideig használhatod őket majd.

Milyen technikával díszítitek a textileket és a ruhákat?

Minden díszítés szitanyomással készül stúdiónkban, amit a kézi nyomás után magas hőfokon ’belevasalunk’ az anyagba. Így a ruhák és különböző textilek már moshatók. A vízbázisú szitanyomás nemcsak környezetkímélőbb és fenntarthatóbb választás, hanem a plastisollal ellentétben puhább és tartósabb printeket eredményez.

Idővel fakulhatnak ezek a nyomatok?

Kiváló minőségű vízbázisú festékeket használunk, hogy a lehető legjobb és legtermészetesebb printekkel díszíthessük az anyagokat. Ettől függetlenül elképzelhető, hogy számos mosás után némiképp kifakul a szín.

Teljes mértékben helyben folyik a gyártás?

Amit csak lehet helyben, a saját stúdiónkban készítünk, illetve Budapesten és környékén végezzük el a gyártás egyéb folyamatait. Ipari anyagmaradékokat, second-hand ruhákat hasznosítunk újra és sok natúr pamutvásznat is használunk. Elégedett partnerként, cégünk sok éve előszeretettel használja a Continental Clothing pólókat, pulóvereket és vászontáskákat, hisz elsőrangú anyagból készültek, könnyen kezelhetők és díszíthetők. Szívesen szitázunk ilyen anyagokra, mert tudjuk, hogy minőségi és környezettudatos termékekkel dolgozhatunk.

Olyan terméket rendelnék, ami pillanatnyilag nem elérhető a webshopban. Kaphatnék értesítést arról, ha már újra elérhető?

Igen, természetesen. Kérlek küldj e-mailt az info@printa.hu címre, ha olyan terméket vásárolnál, ami épp nem elérhető a webshopunkban. Így fel tudjuk venni veled a kapcsolatot, ha újra megrendelhető az adott darab. Előrendelést is le tudsz adni nálunk. Írd meg, hogy mit szeretnél megvásárolni és azon leszünk, hogy minél hamarabb eljusson hozzád.

Táskák

Milyen bőrrel dolgoztok?

Mindenféle bőrt újrahasznosítunk. Bőrmaradékok, bőrkabátok, bőrszoknyák és bőrnadrágok alakulnak át kezeink közt és táskaként folytatják életútjuk. Így minden egyes darab egészen egyedi és kicsit eltér a többitől. Ettől lesz még különlegesebb. Ha bármilyen kérdésed lenne, kérlek írj nekünk az info@printa.hu e-mail címre.

Hogy tisztíthatom a Printa táskám?

A vászontáskák, shopperek és sportzsákok nyugodtan moshatók gépben. A következő kezelési útmutatót kövesd: a textilek 30℃-on moshatók, közepes hőfokon vasalhatók, fehérítés és géppel való szárítás nem javasolt. A bőrtáskáinkat vízlepergető poliészter béléssel látjuk el, ezek kézzel tisztíthatók. Maga a bőr tisztítására pedig bőrápoló termék használatát javasoljuk.

A táskák vízállók?

A bőr, természeténél fogva, nem teljesen vízhatlan. Bizonyos mértékig ellenálló, de nagyobb mennyiségű víz akár kárt is okozhat a bőrben. Fontos ezért a bőr megfelelő ápolása, hogy sokáig megőrizhessük a bőr értékét és lényeges tulajdonságait.

Grafikák

Minden grafikát kézzel készítetek?

Igen. Szitanyomó stúdiónkban minden grafikát kézzel készítünk és ettől lesznek még különlegesebbek.

Csak limitált szériás printeket kínáltok eladásra?

Javarészt limitált szériában készítünk grafikákat. Ilyenkor összesen 40 darab print készül, melyeket a művész egyenként számoz és aláírásával is hitelesít. Olyan grafikákat is szitanyomunk, amikből ennél több darab készül, de mivel ezeket is egyenként, kézzel gyártjuk, így nem beszélhetünk magas példányszámokról.

Milyen csomagolásban szállítjátok a grafikákat?

A grafikákat keret nélkül áruljuk. A printeket feltekerve és papírhengerben adjuk fel, hogy szállításkor ne sérüljenek meg.

Egyéb kérdések

Szeretnék én is Printa termékeket árulni a boltomban. Van erre lehetőség?

Nyitottak vagyunk az együttműködésre. Szeretnénk, ha termékeink más boltok polcairól is megvásárolhatók lennének. Ha szívesen dolgoznál velünk, kérünk írj az info@printa.hu címre és egyeztessünk a lehetőségekről.

Adhatok le egyedi megrendelést? Céges megrendeléseket vállaltok?

Igen, szitanyomó stúdiónk kapacitásának függvényében vállalunk külső munkákat. Várjuk leveled az info@printa.hu címre és kérünk, írd le minél részletesebben elképzeléseidet. Térj ki a színre, méretre, mintára és akár csatolj terveket is, hogy lássuk, mire gondoltál. Fontos, hogy minimum 30 darab gyártása esetén és az általunk kínált hordozóra tudunk elvállalni megrendelést. Az egyedi árajánlat a beérkező rendelés paraméterei alapján készül majd.

Külsős tervezők munkáit is áruljátok?

Nem. Sajnáljuk, de nem áll módunkban külsős művészek munkáit fogadni, mivel a Printa saját tervezésű és/vagy gyártású termékeket árul. Reméljük, hogy megtalálod azt a helyet, ahova saját munkáid tökéletesen beillenek.